![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-01-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,909
|
Sevgili Cetasule,yine o güzel sonbahar ağaçlarıyla yıktın ortalığı...harika görüntüler ellerine sağlık....kasımpatlarına bayıldım..çok keyifliler...Artık karlı manzaralar bekliyoruz....Fotoğraf makinanını elinden düşürme sakın.. )) Sağolasın güzel görüntüler için....Sevgiler ..... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-06-2009
Şehir: rize
Mesajlar: 507
|
Alıntı:
Selamlar Sevgiler |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|