![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-06-2009
Şehir: rize
Mesajlar: 507
|
Alıntı:
Hebeyi taa İstanbul Küçükçamlıca fidanlığından rizeye kadar taşıdım Fide olarak aldım.Çiçeğini bilmiyordum.Yaprakları hoşuma gittiği için almıştım.Çiçekli hali de çok güzelmiş.Evet lilyum ******* çok değişik.Avizeyi andırıyor ![]() Sağlık ve mutluluklar dilerim |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|