agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22148Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 02-04-2013, 09:25   #1
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bodrum papatyaları iyice çiçeklenmeye başladı. Çeşme papatyaları yeni yeni açmaya başladı.

Name:  IMG_1108.jpg
Views: 559
Size:  71.0 KB

Name:  IMG_1277.jpg
Views: 636
Size:  73.4 KB

Name:  IMG_1280.jpg
Views: 548
Size:  41.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 09:56   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 07-01-2013
Şehir: muğla
Mesajlar: 146
sN tturt, bodrum papatyalarını her yıl buduyor musunuz?

emel262 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 16:14   #3
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi emel262 Mesajı Göster
sN tturt, bodrum papatyalarını her yıl buduyor musunuz?
Evet her yıl buduyorum. Ayrıca çiçeklenme dönemlerinde de çiçeği geçtikçe çiçek yerinin altından budadıkça yeni çiçekler açıyor.

Budamazsanızda açmaya devam ediyor sadece boyu uzadığı için kontrolü zorlaşıyor.

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 16:26   #4
Ağaç Dostu
 
olcim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 10-10-2011
Şehir: Erzurum
Mesajlar: 938
Burada bodrum paptyasını da denedim Yaşamadı , ilk soğuklarda dondu

olcim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 16:41   #5
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi olcim Mesajı Göster
Burada bodrum paptyasını da denedim Yaşamadı , ilk soğuklarda dondu
Sapanca'nın da kışları soğuk oluyor fakat Erzurum gibi değil. Yeriniz varsa saksıda yetiştirip kışın korunaklı bir yere alabilirsiniz.

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 17:09   #6
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Hostalar çıkmaya başladı.

Name:  IMG_1146.jpg
Views: 554
Size:  74.0 KB

Name:  IMG_1282.jpg
Views: 543
Size:  52.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 17:15   #7
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Naneler çoşmaya başladı.

Name:  IMG_1183.jpg
Views: 723
Size:  64.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 17:18   #8
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Dicentra'nın gelişimi iyi. Diğerinden henüz ses yok.

Name:  IMG_1197.jpg
Views: 522
Size:  71.0 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2013, 17:30   #9
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: Almanya
Mesajlar: 261
Bahcenize cok emek vermissiniz ve karsiliginida almissiniz, ailenizle huzurlu bir yasam dilerim...

cörekotu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 07:35   #10
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Clematisler gelişiyor, tomurcuklanıyor. yakında bazıları çiçek açmaya başlarlar.

Name:  IMG_0948.jpg
Views: 505
Size:  69.2 KB

Name:  IMG_1324.jpg
Views: 530
Size:  68.2 KB

Name:  IMG_1322.jpg
Views: 508
Size:  73.9 KB

Name:  IMG_1326.jpg
Views: 497
Size:  70.1 KB

Name:  IMG_1328.jpg
Views: 507
Size:  70.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 08:11   #11
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Carex, Alyssum ve Veronica oldukça iyi durumdalar bayağı yayıldılar. Eşim bu bölgeyi sanırım haftaya tekrardan elden geçirmiş olur.

Name:  IMG_1015.jpg
Views: 496
Size:  72.3 KB

Name:  IMG_1011.jpg
Views: 511
Size:  71.0 KB

Name:  IMG_1110.jpg
Views: 499
Size:  71.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 08:48   #12
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Saksıları koyacak yer bulamayınca şimdilik bulduğum çözümler. Bu hafta sonu kış bahçesinde kalan son bitkileri de dışarı aldığımda durum netleşecek. O zaman saksıların yerlerini fotoğraflayacağım.

Name:  IMG_1302.jpg
Views: 504
Size:  43.5 KB

Name:  IMG_1304.jpg
Views: 577
Size:  65.7 KB

Name:  IMG_1306.jpg
Views: 495
Size:  68.2 KB

Name:  IMG_1316.jpg
Views: 472
Size:  71.7 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 14:40   #13
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bahçeden,

Name:  IMG_0980.jpg
Views: 505
Size:  72.0 KB

Name:  IMG_0989.jpg
Views: 482
Size:  61.4 KB

Name:  IMG_0999.jpg
Views: 458
Size:  28.3 KB

Name:  IMG_1059.jpg
Views: 487
Size:  43.1 KB

Name:  IMG_1096.jpg
Views: 473
Size:  77.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 15:35   #14
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bahçeden bir kaç genel görüntü.

Name:  IMG_1268.jpg
Views: 448
Size:  70.4 KB

Name:  IMG_1318.jpg
Views: 480
Size:  62.0 KB

Name:  IMG_1119.jpg
Views: 498
Size:  70.8 KB

Name:  IMG_1330.jpg
Views: 429
Size:  74.7 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 15:43   #15
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Saksıda olan echeveria'yı eşim anneannesinden yadikar mangal'a aldı.

Name:  IMG_1098.jpg
Views: 481
Size:  55.3 KB

Name:  IMG_1099.jpg
Views: 488
Size:  70.5 KB

Name:  IMG_1100.jpg
Views: 485
Size:  66.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 15:54   #16
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Sevgili Zafer İnandıklı'nın hediyesi olan Billbergia nutans'ın durumu iyi gözüküyor. Bakalım bu sene çiçeğini görebilirmiyiz.

Name:  IMG_1311.jpg
Views: 541
Size:  65.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 16:14   #17
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Sayın Hevesli Meraklı'nın hediyesi mercan ağacı bir miktar yaprak dökmüştü yeni yapraklar vermeye başlamış.

Name:  IMG_1309.jpg
Views: 480
Size:  63.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 16:21   #18
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Bu şakayık tam olarak açmamıştı. Sanırım diğer şakayıkların bu sene çiçeğini göremeyeceğiz.

Name:  IMG_1233.jpg
Views: 456
Size:  35.8 KB

Name:  IMG_1234.jpg
Views: 476
Size:  59.4 KB

Name:  IMG_1236.jpg
Views: 466
Size:  58.5 KB

Name:  IMG_1238.jpg
Views: 450
Size:  55.8 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-04-2013, 16:24   #19
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Eşim ıspanak toplarken Ege'm de eldivenleri ile toprakla oynamış yanıma geliyor.

Name:  IMG_0988.jpg
Views: 488
Size:  64.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-04-2013, 09:25   #20
Ağaç Dostu
 
nardane's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
Sevgili tturt ,herşey çok güzel.
Eşinizin anneannesinin yadigar mangalı süper bir fikir.Aynısı annemdede var, isteyim umarım elime ulaşır.

nardane Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 19:13   #21
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Geçen haftanın fotoğraflarına Ege'nin fotoğrafı ile son vermiştik. Bu hafta Ege ile açalım.
Ben kış bahçesindeki çiçekleri boşaltırken Ege'de toprakla oynuyordu.

Name:  IMG_1802.jpg
Views: 399
Size:  61.4 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 19:20   #22
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
2817 Numaralı mesajdaki agaç şakayık açmış bu hafta gitmeseydik. Çiçeğini göremeyecektik. Ömrünün bu kadar kısa olduğunu bilmiyordum. Aynı mesajın son fotoğrafındaki şakayık'da bir hafta iyice boylanmış ve iki çiçek tomurcuğu oluşturmuş. Diğerlerinin bu sene çiçeğini göremeyeceğiz.

Name:  IMG_1343.jpg
Views: 496
Size:  59.2 KB

Name:  IMG_1483.jpg
Views: 472
Size:  40.0 KB

Name:  IMG_1496.jpg
Views: 471
Size:  26.5 KB

Name:  IMG_1485.jpg
Views: 506
Size:  61.1 KB

Name:  IMG_1490.jpg
Views: 512
Size:  41.3 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 19:44   #23
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Lale fotoğrafları ile devam edelim.

Name:  IMG_1613.jpg
Views: 547
Size:  48.2 KB

Name:  IMG_1948.jpg
Views: 486
Size:  51.1 KB

Name:  IMG_1810.jpg
Views: 491
Size:  41.5 KB

Name:  IMG_1812.jpg
Views: 475
Size:  45.1 KB

Name:  IMG_1805.jpg
Views: 512
Size:  61.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 19:48   #24
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Yerdeki lale soğanları da açmaya başladı.

Name:  IMG_1814.jpg
Views: 470
Size:  68.1 KB

Name:  IMG_1816.jpg
Views: 464
Size:  44.3 KB

Name:  IMG_2082.jpg
Views: 448
Size:  49.3 KB

Name:  IMG_1407.jpg
Views: 475
Size:  36.9 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:03   #25
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Nilgün köşelerini düzenledi.

Name:  IMG_1828.jpg
Views: 458
Size:  71.4 KB

Name:  IMG_1914.jpg
Views: 481
Size:  71.4 KB

Name:  IMG_1922.jpg
Views: 464
Size:  64.5 KB

Name:  IMG_1926.jpg
Views: 455
Size:  69.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:11   #26
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Vişne ağacının altındaki bitkilerden bazıları.

Name:  IMG_1830.jpg
Views: 478
Size:  70.9 KB

Name:  IMG_1834.jpg
Views: 478
Size:  44.8 KB

Name:  IMG_1836.jpg
Views: 437
Size:  72.7 KB

Name:  IMG_1839.jpg
Views: 486
Size:  48.0 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:14   #27
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Ağacın altındaki bitkilere devam.

Name:  IMG_1842.jpg
Views: 449
Size:  71.3 KB

Name:  IMG_1845.jpg
Views: 450
Size:  45.7 KB

Name:  IMG_1848.jpg
Views: 492
Size:  70.9 KB

Name:  IMG_1850.jpg
Views: 471
Size:  47.5 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:18   #28
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Ağacın altındaki bitkilere devam.

Name:  IMG_1854.jpg
Views: 473
Size:  66.8 KB

Name:  IMG_1856.jpg
Views: 513
Size:  42.9 KB

Name:  IMG_1859.jpg
Views: 467
Size:  66.7 KB

Name:  IMG_1860.jpg
Views: 474
Size:  44.0 KB

Name:  IMG_1863.jpg
Views: 461
Size:  49.3 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:21   #29
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Ağacın altından fotoğraflar.

Name:  IMG_1866.jpg
Views: 485
Size:  67.5 KB

Name:  IMG_1871.jpg
Views: 454
Size:  48.6 KB

Name:  IMG_2042.jpg
Views: 453
Size:  33.5 KB

Name:  IMG_1918.jpg
Views: 450
Size:  69.6 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-04-2013, 20:24   #30
Ağaç Dostu
 
tturt's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-04-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 4,506
Galeri: 112
Geçen yıl aldığımız aksesuarı bu sene aynı yerine koyduk.

Name:  IMG_1964.jpg
Views: 448
Size:  71.2 KB

tturt Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
glory morning, goji berry, hibiscus rosa sinensis, japon gülü; blueberry

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026