![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Nisan ortasında İstanbul'dan alıp götürdüğüm Kanayan Kalpleri, Pierislerin yanına dikmiştim. Hemencecik yerine alıştı. Çiçeklenmeye bile başladı. ![]() ![]() Kokusuz filbahriyi, kasım ayında, bahçe ortalarından, kenara taşımıştım. O da henüz çiçekleniyordu. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|