![]() |
|
|
|
#10 |
|
/
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
|
Sn Ahmeter,ustam daha önce mesaj yazmıştım size bahçenizi çok beğendiğimi söylemiştim.Ama her biri birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Sevgi ve Saygılar.. |
|
|
|
| Etiketler |
| bahçe, begonvil, selluka, sera |
|
|