agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni3404Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-06-2009, 11:36   #1
Ağaç Dostu
 
hozat's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-03-2009
Şehir: İstanbulve Bodrum
Mesajlar: 2,150
Galeri: 45
Sevgili Gönül Dostları,

Bahçede çekilen en güzel görüntüler (150 poza yakın)makinanın içindeyken kazaya uğradı yani çalındı.

Fakat eşim ve ben eski kuşak olduğumuzdan,fotoğrafı kart üzerinde görmekten hoşlanıyoruz.

Ben yinede gayret edip 3 aydır bilgisayarı kullanmayı ucundan kıyısından kullanmaya başladım.

Makina çalınmadan önce 20 pozu tabettirmiştim.Bu resimleri karttan fotoğraf olarak çektim güzel olmadı.Teknolojide bunun bir yolu var mı acaba?
Belki bunun da bir çaresi varrdır, bilgilenirsem onları da bilgisayara aktaracağım.Bu gün Eminönüne inip oralardan bilgi almaya çalışacağım
Konu hakkında bilgisi olan varsa yazsın banana çok sevinirim.

hozat Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-06-2009, 11:52   #2
Ağaç Dostu
 
COYOTE's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-01-2007
Şehir: Giresun
Mesajlar: 1,515
Galeri: 1
Tarayıcılı yazıcınız var mı? Hani üstü açılıyor fotokopi makinası gibi. Olmadı bir fotoğrafçıda resimlerinizi taratıp CD ye attırabilirsiniz.

COYOTE Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026