![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Sevgili Günebakan bende çok şaşırdım hiç beklemiyordum çiçek açmasını. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Seranın içinden birkaç fotoğraf. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Dediğim gibi çok fazla çiçek çeşidim yok, ama sağolsun bütün arkadaşlardan gelen tohumlarımı yavaş yavaş ekmeye başladım. İnşallah bu yaz bahçem rengarenk olur. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Ektiğim biçok çiçek tohumu filizlenmeye başladı. Seranın bu konuda da çok faydasını gördüm. |
|
|
|
![]() |
|
|