![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Alıntı:
Çiçeklerime 1/50 oranında sulandırarak verdim, sonuç: tek kelimeyle harika diyebilirim.Herşeyden öte artık hiçbirşeyi atmıyorum bunun rahatlığı anlatılır gibi değil. Elde ettiğim sıvı gübreyi de fotoğraflayıp koyucam inşallah buraya. |
|
|
|
|
|
|