![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Teşekkür ederim
Alıntı:
Biz eşimle çok uğraştık şimdilik bu kadar oldu,bu bile bizi mutlu etti.Bahçeye ektiğimiz sebzeler bizi pazar alışverişinden kurtarsın diye değil sadece zevk için.Ama birgün pazara gerek kalmaksızın da yetiştirmeyi isterim. Çiçeklerimi çok seviyorum ve her sabah uyandığımda ilk işim onları ziyaret etmek oluyor.Sağlıkla kalın |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bu sene yetiştirdiğim yaseminin açacağını hiç tahmin etmemiştim çok sevindim. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bahçede ki narımız da gayet güzel meyve vericek anlaşılan. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bunlarda saksıdan bahçeye geçirdiğim kaktüslerim,bir arkadaşım hediye etmişti kendisi bıktığını söyleyerek.İnşallah kışın donmazlar. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Domatesimde sorun var sanırım yinede direniyor kıyamam,diğer resim de baharat ekmek için hazırladığım bölüm baharat tohumu bulabilirsem en yakın zamanda akicem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Sayın K.gursan' dan gelen lisilerim sağlıklı büyüyorlar bu sene çiçeklerini görebilirmiyim bilmiyorum,ama kendisine bir kere daha teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Yanılmıyorsam tavuskuşu orkidem çok hoş kokusu var.Akşam olduğunda daha net koku yayıyor.Melisa,yasemin ve tavuskuşu orkidesinin kokuları arasında akşam çayının tadına doyum olmuyor. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bunlar da yeni denemelerim,abim matbaacı ofset baskılar için kullanılan folyolardan birkaç tane kullanılmış folyo almıştım, onları külah haline getirip zımbaladım.Kenarlarından tel geçirip toprak doldurdum ve bahçe demirlerine monteledim.Çiçeklerim için değişik bi saksı modeli oldu. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|