agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni71Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-08-2009, 18:07   #1
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Teşekkür ederim

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Deliorman Mesajı Göster
Bahçe ile uğraşmak ayrı bir keyifli. Hep içimden geçer şimdi bir yayla evim olsa, bahçemde domatesim biberim vs. temiz hava; gürültüsüz ortam. Birçok insanın yanından geçip bahçe olarak bile görmeyeceği alanı iyi değerlendirerek eşiniz ile birlikte güzel bir çalışma sergilediğiniz için Tebrik ederim sizi.

Dip not : Çiçekleriniz hep sevin onlara bakarken doğal sadeliği görüp huzur bulun ve bunu hiç yoketmeyin. Onlar sizsiniz, duygularınız, neşeniz ..hatıralarınız.
Sayın Deliorman teşekkür ederim,inşallah yüreğinizden geçenler kısa süre içinde hayat bulur.Gerçekten bahçe bir felaketti, hoş arka taraflar hala öyle.
Biz eşimle çok uğraştık şimdilik bu kadar oldu,bu bile bizi mutlu etti.Bahçeye ektiğimiz sebzeler bizi pazar alışverişinden kurtarsın diye değil sadece zevk için.Ama birgün pazara gerek kalmaksızın da yetiştirmeyi isterim.
Çiçeklerimi çok seviyorum ve her sabah uyandığımda ilk işim onları ziyaret etmek oluyor.Sağlıkla kalın

mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2009, 18:27   #2
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Bu sene yetiştirdiğim yaseminin açacağını hiç tahmin etmemiştim çok sevindim.

Eklenen Resimler
 
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2009, 18:28   #3
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Bahçede ki narımız da gayet güzel meyve vericek anlaşılan.

Eklenen Resimler
 
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2009, 18:31   #4
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Bunlarda saksıdan bahçeye geçirdiğim kaktüslerim,bir arkadaşım hediye etmişti kendisi bıktığını söyleyerek.İnşallah kışın donmazlar.

Eklenen Resimler
  
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2009, 18:33   #5
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Domatesimde sorun var sanırım yinede direniyor kıyamam,diğer resim de baharat ekmek için hazırladığım bölüm baharat tohumu bulabilirsem en yakın zamanda akicem.

Eklenen Resimler
  
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2009, 18:55   #6
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Sayın K.gursan' dan gelen lisilerim sağlıklı büyüyorlar bu sene çiçeklerini görebilirmiyim bilmiyorum,ama kendisine bir kere daha teşekkür ederim.

Eklenen Resimler
 
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-08-2009, 15:45   #7
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Yanılmıyorsam tavuskuşu orkidem çok hoş kokusu var.Akşam olduğunda daha net koku yayıyor.Melisa,yasemin ve tavuskuşu orkidesinin kokuları arasında akşam çayının tadına doyum olmuyor.

Eklenen Resimler
 
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-08-2009, 15:50   #8
Ağaç Dostu
 
mormenekşe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
Bunlar da yeni denemelerim,abim matbaacı ofset baskılar için kullanılan folyolardan birkaç tane kullanılmış folyo almıştım, onları külah haline getirip zımbaladım.Kenarlarından tel geçirip toprak doldurdum ve bahçe demirlerine monteledim.Çiçeklerim için değişik bi saksı modeli oldu.

Eklenen Resimler
   
mormenekşe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026