![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2008
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 182
|
Sayın Satı Uğurtan,Mercan çiçeğini geçen sene İzmir den saksıda getirdim. Soğuklar nedeni ile malesef kurtaramadım.Ancak genede bir umut derken dibinde hafiften bir filizlen me oluştu.Şu an 50 cm. boyunda.Çiçekte açtı.Arzu edersenizsize çelik konusunda yardımcı olabilirin.Saygılar. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili günebakan çiçekleriniz çok güzeller, ellerinize sağlık ![]() Alıntı:
dalların ucunu toprağa gömüp, köklendirip, sonra köklenen filizleri ana bitkiden kesip, ayırıp, toprağı ile başka saksıya alarak üretiyoruz. Ben bu şekilde geçen yıl 4 arkadaşıma üretip, hediye ettim ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|