![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Teşekkür ederim sevgili nejla. K umarım hepimiz istediğimiz gibi bir bahçeye sahip oluruz ![]() Teşekkür ederim sevgili Ardabora sizden o kasımpatıları siteye ilk üye olduğum sıralar istemiştim unutmamışsınız çok sevindim siz olanlardan gönderirseniz çok sevinirim çok çok sağolun ![]() Sevgili Limon evet güllerde böceklerde var bende onun için gül hastalıkları ile ilgili bir bölüm var yanılmıyorsam oraya bakacağım çok teşekkür ederim keşke bahçeyi kendim düzenleye bilseydim ben bu eve taşındığımda güler ve bazı bitkiler vardı. Bende bana kalan yeri değerlendirmeye çalışıyorum yani düzensiz bir bahçe oluyor ![]() Düzenleyen günebakan : 20-05-2009 saat 20:19 |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|