![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 2,277
|
Oturduğum yer de sinir oldum ,başka türlü ifade edemiyeceğim.Yapacak birşey yok... Lila gülünüzün rengi harika ve beyaz yonca çok güzel ...olmayanları düşünüp canınızı sıkmamaya çalışın. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|