![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Şimdi bu Clematisleri boydan çekebilmem için merdivene çıkıp üstten alta çekmem gerek. O kadar uğraşamadım. Size parça parça çektim ki çiçekleri daha belli olsun. Sırasıyla en üstten alta yerleştirdim. Siz gözünüzde canlandırın. En üstte açık renkliler deli gibi açtılar, orta kısımlarda onlara koyu pembeler eşlik ediyorlar, Koyu Morlar ise sadece alt kısımda açtılar. Burda kaç çiçek var? 7? 8? (Havam batsın )![]() ![]() ![]() İlk defa bu yıl bahçeme aslanağzı diktim. Renkleri çok hoşuma gitti. 1 hafta oldu fideleri dikeli, daha da gürleşip serpilecekler sanıyorum. ![]() Düzenleyen limon : 20-05-2009 saat 14:04 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Didiscus Caeruleus un açması için iki senedir uğraşıyorum biliyorsunuz. Upuzun dalda ufacık çiçek diye beğenmemiştim ilk başta. Değişik renkleri de açtı, tam açınca çiçek formu çok güzel oldu. Çiçek sapı 60-70 cm kadar, enteresan bir çiçek. Suyu çok seviyor. Denemek için akvaryuma da iki kök diktim. Belki uzayıp suyun üzerinde çiçek açar. O zaman hepsini dikerim akvaryuma. Belki o zaman daha büyük çiçeklenir. Kibar duruyor ama değil mi? ![]() ![]() Adı "Linum Grandiflorum". Kaya bahçelerine uygun bitkiler ararken bulup aldım. Çiçekten yaprakları görünmüyor, çiçek rengi insanın gözünü alıyor. ![]() Mora sarıyı çok yakıştırırım. Bu bitkiyi de üsttekiyle aynı yerden aldım, "Aster". Çiçekleri ufak ama renkleri çok güzel. Kaya bahçesine uygun dediler. ![]() Bauhaus dan (Akdoğa) almıştım, "Bodur Begonvil" . İlk aldığımda üzerinde çok çiçeği vardı ama sallanınca hepsi döküldü. Saksısını değiştirip yeni yerine alışınca açtı bu çiçeklerini. BU yaz bol çiçeklenecek inşallah. ![]() Düzenleyen limon : 21-05-2009 saat 13:55 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Havam batsın mı? Vallahi havanız iyi olsun. Ben Nisan'da açıp biten Pembe montana ile bile havalanmıştım. Bir dahaki seçimimde çiçeklenme süresine dikkat edeceğim. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|