agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni291Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 20-05-2009, 13:26   #1
Ağaç Dostu
 
limon's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6,265
Galeri: 637
Şimdi bu Clematisleri boydan çekebilmem için merdivene çıkıp üstten alta çekmem gerek. O kadar uğraşamadım. Size parça parça çektim ki çiçekleri daha belli olsun. Sırasıyla en üstten alta yerleştirdim. Siz gözünüzde canlandırın. En üstte açık renkliler deli gibi açtılar, orta kısımlarda onlara koyu pembeler eşlik ediyorlar, Koyu Morlar ise sadece alt kısımda açtılar.

Burda kaç çiçek var? 7? 8? (Havam batsın )
Name:  011.jpg
Views: 1877
Size:  45.1 KB

Name:  013.jpg
Views: 1854
Size:  34.4 KB

Name:  014.jpg
Views: 1925
Size:  45.0 KB

İlk defa bu yıl bahçeme aslanağzı diktim. Renkleri çok hoşuma gitti. 1 hafta oldu fideleri dikeli, daha da gürleşip serpilecekler sanıyorum.
Name:  023.jpg
Views: 1889
Size:  38.6 KB


Düzenleyen limon : 20-05-2009 saat 14:04
limon Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-05-2009, 13:30   #2
Ağaç Dostu
 
limon's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6,265
Galeri: 637
Didiscus Caeruleus un açması için iki senedir uğraşıyorum biliyorsunuz. Upuzun dalda ufacık çiçek diye beğenmemiştim ilk başta. Değişik renkleri de açtı, tam açınca çiçek formu çok güzel oldu. Çiçek sapı 60-70 cm kadar, enteresan bir çiçek. Suyu çok seviyor. Denemek için akvaryuma da iki kök diktim. Belki uzayıp suyun üzerinde çiçek açar. O zaman hepsini dikerim akvaryuma. Belki o zaman daha büyük çiçeklenir. Kibar duruyor ama değil mi?
Name:  017.JPG
Views: 2264
Size:  58.2 KB

Name:  016.JPG
Views: 2343
Size:  49.6 KB

Adı "Linum Grandiflorum". Kaya bahçelerine uygun bitkiler ararken bulup aldım. Çiçekten yaprakları görünmüyor, çiçek rengi insanın gözünü alıyor.
Name:  019.jpg
Views: 3046
Size:  42.0 KB

Mora sarıyı çok yakıştırırım. Bu bitkiyi de üsttekiyle aynı yerden aldım, "Aster". Çiçekleri ufak ama renkleri çok güzel. Kaya bahçesine uygun dediler.
Name:  020.jpg
Views: 2855
Size:  41.1 KB

Bauhaus dan (Akdoğa) almıştım, "Bodur Begonvil" . İlk aldığımda üzerinde çok çiçeği vardı ama sallanınca hepsi döküldü. Saksısını değiştirip yeni yerine alışınca açtı bu çiçeklerini. BU yaz bol çiçeklenecek inşallah.
Name:  022.JPG
Views: 2091
Size:  66.1 KB


Düzenleyen limon : 21-05-2009 saat 13:55
limon Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-05-2009, 14:01   #3
Ağaç Dostu
 
Vildan Sönmez's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-08-2005
Şehir: K.çekmece
Mesajlar: 5,186
Galeri: 1126
Havam batsın mı?

Vallahi havanız iyi olsun. Ben Nisan'da açıp biten Pembe montana ile bile havalanmıştım. Bir dahaki seçimimde çiçeklenme süresine dikkat edeceğim.



Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi limon Mesajı Göster

Burda kaç çiçek var? 7? 8? (Havam batsın )

İlk defa bu yıl bahçeme aslanağzı diktim. Renkleri çok hoşuma gitti. 1 hafta oldu fideleri dikeli, daha da gürleşip serpilecekler sanıyorum.

Vildan Sönmez Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026