![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-08-2007
Şehir: Burdur
Mesajlar: 345
|
Evet dediğiniz gibide olur, **** pamuk ıslatıp fideyi arasına koyup,streçfilme sarsak ağzı sıkı kapanabilen bir kutucuğa koysak ısalaklık geçirmesin diye(kaymak kutusu vs.)o şekildede yollayabiliriz yalnız o tür kutuları bulmak biraz zor, hadi kaktüs kuru olarak giderde öbürü biraz riskli,ya birde tutmazsa bukadar emek... ![]() |
|
|
|
|
|