30-05-2018, 16:11
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,532
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ibocandan
Sayın SDurul,hoya çeliklerinden ve senecio tesbih'ten çelik gönderebilirseniz çok sevinirim.Teşekkür ederim.
|
Bayramdan sonra hoya çeliklerinden gönderebilirim ama senecio şu anda kötü durumda, saksı değiştirmiştim, keyfi kaçtı, son gönderdiğim kargoya da ekleyemedim.

|
|
|