![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 31-03-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5
|
merhaba arkadaşlar bende yeni üye oldum paylaşımlarınız çok güzel.bende 2ay önce kumkuat almıştım eminönünden meyveleri daha yeşildi sonra olgunlaştı meyveleri bittikten sonra biranda yapraklarını dökmeye başladı şuan kurumuş gibi görünüyor ne olduğunu anlayamadım ne yapmam gerekiyor birde meyvelerin çekirdeklerini atmayıp içine ekmiştim onlarda aynı saksı içinde filizlenmiş aynı ürünü alabilirmiyim ? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 29-08-2008
Şehir: Antalya
Mesajlar: 3,436
|
önceki sayfalardaki mesajları gözden geçirirseniz, sizin sornunuza benzer sorunları olanların mesajlarını ve cevaplarını görür yorum yaparsınız. Aynı konu üzerinde defalarca cevap yazmak zor geliyor bazan. Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-02-2011
Şehir: ege
Mesajlar: 282
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bakım, kumkuat, yardım |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|