![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
|
Sayın Maki01, Üzerinde fazla olan çiçeği döküp kalanlar meyveye duracaktır. Gübre takviyesi yapmanıza gerek yok. Yerini sabitleyin güneş alan bir yerde olsun, sulamasını da toprağın durumuna göre yapın. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-07-2009
Şehir: CORLU
Mesajlar: 4
|
bu söyledikleriniz benim içinde geçerlidir değilmi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
|
Sizin Kamkatınız içinde aynı şey geçerli. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bakım, kumkuat, yardım |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|