agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları > Turunçgiller
(https)




Beğeni Düzeni825Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 28-07-2009, 21:06   #1
Ağaç Dostu
 
kopshtar's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-03-2007
Şehir: Bursa
Mesajlar: 679
Galeri: 16
Hiç müdahale etmeyin Maki01, fazla gelenleri kendisi dökecek zaten

kopshtar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-07-2009, 21:35   #2
Ağaç Dostu.
 
Romantik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
Sayın Maki01,

Üzerinde fazla olan çiçeği döküp kalanlar meyveye duracaktır. Gübre takviyesi yapmanıza gerek yok. Yerini sabitleyin güneş alan bir yerde olsun, sulamasını da toprağın durumuna göre yapın.

Romantik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-07-2009, 11:30   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 11-07-2009
Şehir: CORLU
Mesajlar: 4
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Romantik Mesajı Göster
Sayın Maki01,

Üzerinde fazla olan çiçeği döküp kalanlar meyveye duracaktır. Gübre takviyesi yapmanıza gerek yok. Yerini sabitleyin güneş alan bir yerde olsun, sulamasını da toprağın durumuna göre yapın.
bu söyledikleriniz benim içinde geçerlidir değilmi

-OGUZHAN Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-07-2009, 12:16   #4
Ağaç Dostu.
 
Romantik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
Sizin Kamkatınız içinde aynı şey geçerli.

Romantik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
bakım, kumkuat, yardım

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026