![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-12-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 704
|
Stok solüsyon hazırlarken,eriteceğimiz gübrenin 5 litrelik pet şişe içinde içme suyu veya yağmur suyu ile tam olarak eritilmesi esastır. Suyun ısıtılması gübrenin eritilmesinde en iyi çözümdür. 5 litrelik 2 pet yerine 10 litrelik iki pet şişe kullanmak ,eritmeyi daha da sağlıklı yapmamızı sağlar. Nihai solüsyon miktarı da iki kat artmış olur. Yani 400 ml+400 ml olur. Dikkat edilirse tablo ile yaptığımız hesap; 1 tonluk tank için de nihai besin solüsyonudur. Yani 990 litre su dolu tanka iki adet 5 er litrelik eriyiğin tamamını koyuyoruz. Kullanacağımız tankın ebatları ne olursa olsun, stok solüsyondan çekeceğimiz nihai solüsyonun miktarını, Orantı yoluyla ayarlayabiliriz. Eriyiğin ph nı yükseltmek için kullanılan Hidrojen Peroksit piyasada % 35 , % 50 ve % 70 saflıktadır. Sülfürik asit'de olduğu gibi Hidrojen Peroksiti de seyreltmemiz gerekir. 100 ml HidroksilPeroksiti, 900 ml suyun içinde karıştırarak seyreltme işlemini yaptıktan sonra kullanmalıyız. |
|
|
|
| Etiketler |
| çilek, domates, gübre formülleri, hobi bahçesi, topraksız tarım |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|