agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni588Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 03-03-2013, 19:07   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-12-2012
Şehir: ADANA
Mesajlar: 499
Havalar ısınınca bitkiler canlanmaya başladı.

Zemindeki otları temizlemeyi düşünmüyormusunuz.

Manifesto Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2013, 19:11   #2
Ağaç Dostu.
 
vetman996's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-08-2008
Şehir: Manisa-Salihli
Mesajlar: 772
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Manifesto Mesajı Göster
Havalar ısınınca bitkiler canlanmaya başladı.

Zemindeki otları temizlemeyi düşünmüyormusunuz.
Sayın Manifesto, zemindeki otları ilkönce yoldurduk ama tekrar çıktı. bu hafta içinde çapalayıp yok edeceğiz inşallah.

vetman996 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2013, 19:15   #3
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 27-12-2012
Şehir: ADANA
Mesajlar: 499
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi vetman996 Mesajı Göster
Sayın Manifesto, zemindeki otları ilkönce yoldurduk ama tekrar çıktı. bu hafta içinde çapalayıp yok edeceğiz inşallah.
Bence çapalamayla uğrraşmayın.Ot ilacı atın.

Ama ot ilacınızın sistemik olmasın kontak tesirli olsun.Sistemik etkili ot ilacı çileklerinize zarar verebilir.

Kontak tesirli,Paraguat içerikli ot ilacı kullanabilirsiniz.2 günde kurutur.

Manifesto Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026