![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2012
Şehir: ADANA
Mesajlar: 499
|
Havalar ısınınca bitkiler canlanmaya başladı. Zemindeki otları temizlemeyi düşünmüyormusunuz. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 21-08-2008
Şehir: Manisa-Salihli
Mesajlar: 772
|
Sayın Manifesto, zemindeki otları ilkönce yoldurduk ama tekrar çıktı. bu hafta içinde çapalayıp yok edeceğiz inşallah. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2012
Şehir: ADANA
Mesajlar: 499
|
Alıntı:
Ama ot ilacınızın sistemik olmasın kontak tesirli olsun.Sistemik etkili ot ilacı çileklerinize zarar verebilir. Kontak tesirli,Paraguat içerikli ot ilacı kullanabilirsiniz.2 günde kurutur. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|