![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-05-2009
Şehir: EDİRNE
Mesajlar: 1,576
|
sayın wetman başlamak bitirmenin yarsı demişler siz bitirdiniz,inşallah daha iyi olur temennisyle sizden bir ricamız var ,sera bekçisini ve sistemnizin fotoğraflarını ısrarla bekliyoruz ) |
|
|
|
|
|