![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 11-09-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 1,631
|
Merhaba Sayın habiş, Arılarımı 28/10/2014'de püren bölgesine naklettim. Yağmur çok güzel yağdı. Verimli bir dönem olursa, inşallah bir ay sonra püren balı hasat edebilirim. Ya nasip... Çam balı satışım devam ediyor. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|