![]() |
|
|
|||||||
67Beğeniler
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-06-2013
Şehir: ankara
Mesajlar: 381
|
Süreç güzel başladı ancak gariptir viyollere diktiğim hiç bir tohumum çıkmadı. Biberler bile aynı toprakta filizlendi fakat domatesler, karpuz ve adaçayı gibi bitkileri yeşertemedim. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2017
Şehir: Milky Way
Mesajlar: 620
|
Ankara için biraz erken değil mi? Bu ayın çıkmasını bekleyin bence. |
|
|
|
![]() |
|
|