![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
benimki güneybatı yönünde açık balkon 4. Kattayım ve karşım açık tarla. Biz yazın bile akşamları yayla kıvamında olan balkonda oturamayız. O kadar diyeyim |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|