![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Bu benimde dikkatimi çekmişti ama ilk meyveleri afiyetle yedik. Tohum aldıklarımda sıkıntı yok. İlk domates dikildikten tam 63 gün sonra kızarmış. Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
İkinci parti Maniye domatesleri kızardı. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Suğören Pembe domatesi (Sayın Coskun4216 ya teşekkürler)
Tohum aşamasından fide aşamasına gelişimi oldukça yavaş oldu. Aşırı yağışlar ve soğuk hava yüzünden pembe domateslerde (Heybetli hariç) ilk çiçeklerde pek meyve tutumu olmadı. İlk meyvesi orta büyüklükde idi (ilk resim). Meyveler küçük ama mükemmel küre şeklindeler. Bu yıl onun senesi deyildi seneye tekrar dikeceğim. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Alakır Etlisi (Sayın Taşlıbahçe ye teşekkürler)
Alakır etlisi benim için en büyük süprizlerden biri oldu. Oldukça verimli. Gösterişli ve lezzetli meyveleri var. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Siyah Macar Biberi (Sayın İsmail Kuzucu ya teşekkürler)
Malesef bu biberin tohumları stabil deyil. Diktiğim 4 kök biberde farklı oldu. İzole edilmiş iki biberinde aslında aynı olmadığını anlamam biraz uzun sürdü (3.resim) Ben yinede tohumlarını aldım. Tekrar dikip stabil bir hale getirmeye çalışacağım. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Goji Beri (Teşekkürler sayın Meyvelitepe)
Kışın içeri alınıp ilkbaharda topraga dikilecekler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Karpuzlar
![]() ![]() ![]() ![]() Birinci resim solda Ali Baba Karpuzu (Teşekkürler sayın bahcedenn) İkinci resim Yerli karpuz (Teşekkürler sayın dağsa reklam) Üçüncü ve dördüncü resimler Blacktail Mountain karpuzu. Ankara ve benzer karasal iklim koşulları için tavsiye edebilirim. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Sayın bahcedenn in Paylaştığı Peter biberi oldukça geç kaldı ama havalar izin verirse tohum alıp paylaşabilecegim. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Ana bahçemdeki Peter biberinde bir tane kızarmış. Kendimi garantiye aldım. Umarım çapraz toşlaşma olmamıştır. |
|
|
|
![]() |
|
|