![]() |
|
|
|
#33 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 15-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 66
|
2. sayfa 47. mesajda verilen linkte biberiyenin saksıda yetişmeyeceği söyleniyor, saksıda yetiştirmek için geçen hafta bir fide çiçekçiden 2 TL'ye almıştım ... daha saksıya da aktarmamıştım..... Konu hakkında bilgisi olanlar bilgilerini bizle de paylaşırlarsa çok mutlu ederler... Saygılarımla. (Not : Fırsat buldukça formun ilgi alanıma giren tüm sayfalarını baştan sona bilgilenebilmek adına okuyorum.... Çok faydalı ve güzel bilgilendirmeleri için doğa dostlarına teşekkür ediyorum.) |
|
|
|
| Etiketler |
| biberiye, canlanır, çelik, kuru |
|
|