![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-01-2008
Şehir: Zonguldak
Mesajlar: 868
|
sevgili canerk geçmiş olsun bende şu an kudretnarı kalmadı, tohum var ancak dikim için mayıs ayını beklemelisin. ilgilenen arkadaşların elinde varsa belki gönderirler. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|