![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Forumdan kullananlarda sıklıkla gördüğüm kadarıyla ekim-dikim öncesi toprağı hazırlamak için yapabilirsiniz, tohumu em içinde bir süre bekletince daha çabuk çimleniyormuş, aynı şekilde em katkılı suda bekletilen fidelerde daha çabuk tutuyormuş. Bir de sonrasında -1 aydı sanırım- tekrar edebilirsiniz. Ama tüm yaz uygulamanıza gerek yok sanıyorum. Sayın Meyvelitepe'nin sebze adalarını incelemenizi öneririm. Orada anlatılıyordu. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-11-2013
Şehir: mersin
Mesajlar: 9
|
Alıntı:
ilginiz için teşekkürler. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Alıntı:
http://www.agaclar.net/forum/483413-post6.htm |
|
|
|
|
![]() |
|
|