![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-01-2010
Şehir: Mersin
Mesajlar: 217
|
Bu site onay mercii mi? Belgeden melgeden bana ne. O iş, onay yetkisi olan, denetim yetkisi olan kuruluşlara ait. Bana somut sonuç gerekli. Bir ürün hakkında, uygulamada ne sonuç verdiğini öğrenmek istiyorum. Kullanım sonucunda elde edilen olumlu,olumsuz tüm verilerin paylaşılmasını, birlikte değerlendirilmesini istiyorum. Selamlar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-04-2009
Şehir: Balıkesir /Bandırma
Mesajlar: 336
|
Çook uzun zaman önce, ne belge varmış ne lisans. İnsanlar ihtiyaçları nisbetinde tüketirlermiş hem de paylaşmayı da bilirlermiş. Sonra köye şeytan adında birisi gelmiş. Şeytan demiş ki... Sabrın (tahammül etmenin) sonu selamettir arkadaşlar. Selametle kalın. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|