agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-05-2011, 23:29   #6
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 16-05-2007
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 4,833
Merhabalar...!

Bir üretici olarak müsade ederseniz katkı amacı ile bir iki şey paylaşmak isterim. 15-15-15 , 20- 20- 20 veya DAP vs. gübreler toprak altı gübrelerdir. Azı az ortası karar fazlası zarardır. Bu ne demek kullanırken dikkat edeceğizki bitkilerimiz zarar görmesinler. Harç hazırlamada bir el arabası toprağa (16 kürek) bir çatal avuçtan az fazla kullanıyoruz ve oldukça başarılıyız diyebilirim. Dikili yani toprakla kucaklaşmış bitkilerde önerim ağacın yaşını ve izdüşümünü dikkate alarak fazla gövdeye yakın olmayacak şekilde toprağa karıştırmak kaydıyla rahatlıkla kullanabilirsiniz. Örnek olsun diye yazıyorum tüm bunları. Kıssadan hisse çıkarıp uygularsanız eminim sizlerde çok sağlıklı bitkiler yetiştirebilirsiniz. Bir o kadarda zamanlama çoook önemli. Konunun uzmanı değilim bir üretici olarak tecrübelerimi paylaşmak istedim umarım faydalı olmuşumdur.

Kolay gelsin

cemal.S Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026