![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2013
Şehir: Muğla
Mesajlar: 748
|
Sayın gökhan07, Enzimin tam anlamıyla olması 3 ay diye biliyorum. Ama hava sıcakken daha kısa sürede de olabiliyor. İçine attığınız parçalar yavaş yavaş dibe çöküyor -hepsi olmasa da çoğu- ve suyunun rengi berraklaşıyor. Açıp kokladığınızda sirke ya da turşu gibi kokuyor. 5-6 gün çok kısa en az 1-1,5 ay gerekir sıcak havada bile. Not: Yapraktanda uygulayabilirsiniz ama çiçeklerde sonradan oluşan koku hoşuma gitmedi benim. Sinekleri de davet ediyor gibi. Düzenleyen yağmur : 30-05-2014 saat 14:32 Neden: ek |
|
|
|
|
|