![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-12-2008
Şehir: antalya
Mesajlar: 3,093
|
Sn.kgursan; İlginize teşekkür ederim. Bionemin içerisindeki bakteri ( Pseudomonas Fluorescens ) Toprağa uyguladığınızda çoğalmaya devam eder. 15 günde 1 defa uygulamamızın sebebi Bionemin içersindeki bakterimizin çıkarmış olduğu enzimleride vermemiz gerektiğindendir. Topraktaki kimyevi gübreler bakterimizi öldürmüyorlar aksine kimyevi gübreleri de bakterimiz işleyerek bitkilerinizin alınabilir seviyesine getiriyor . Bakterimizin topraktaki ölümü ; Zehirli ilaçlar , Yoğun bakırlı preparatlar sayesinde oluyor. B5A nın İçerisinde bakteri olduğuna eminmisiniz!!! B5A nın tesciline baktığınızda organik gübredir. Bu tescile göre Bionem i ve B5A yı dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz. Sevgiler |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sn.Oğuz Bey bionemi sellukama ve tüm çiçeklerime hem yapraktan hem kökden 10 gündür uyguluyorum.Toprak hizasından dallarını kestiğim sellukam yeni sürgünler,yapraklar verdi.Bu gün bodur güllerimde de kırmızı örümcek izleri gördüm, onlara da sıkı bir uygulama yaptım.Yapraktan ve topraktan besin uygulamasını bionem uyguladıktan sonra ne zaman yapabilirim Sevgiler. |
|
|
|
![]() |
|
|