![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Bizimkiler de badem anacına aşılı Fransız bademleri... Ama 15 günde bir sulama nedense az geldi. Bu yaz her hafta sulayacağız. Bir de haşin bir budama yapacağım Faydalı olacağına inanıyorum.Eğer anaç şeftali olursa aslında daha çabuk verime geliyormuş. Ama daha kısa ömürlü oluyor. Dolayısıyla maalesef kesin doğrular yok bu işte: Örneğin deli zeytin anacına aşılı zeytinlerin performansı düşük şu anda- oysa onlar 3 misli daha pahalıydı. Çelikten yetişme zeytinler ise gürledi gitti. Belki arap atı gibi geç açılırlar. Bakım aynı bakım. Hava yağmurlu bakalım ne zaman fidanları toprakla buluşturacağız... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Yağmurlar dur durak bilmiyor. Badem fidanlarını dikemedik. Daha ben bademlere budama yapacağım. Marullar çok yavaş büyüyor. Hadi büyüsünler de yiyelim artık. Altın çilekleri de don vurdu ve kalançoyu Bu sene kış çok zor geçiyor.Altta Fındık , kestiriyor. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bahçe, çiftlik, emek, mutluluk, organik |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|