![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
21 Nisan 2016' dan Sn. Muda'nın paylaştığı Endemik Adaçayı, kışı yayladaki kapalı balkonda geçirdi. Sarsılmasına rağmen ayakta, Mayıs başı gibi saksıdan direk toprağa aktarılacak, dalların ortasına toprak yığılıp, her dalın ayrıca köklenmesi denenecek. ![]() Saskatoon Berry üçüncü yılında çiçek açacak. ![]() Geçen yıl diktiğimiz üzüm çelikleri ![]() Tek-tük kayısıya rastlamak mümkün ![]() Yeşil soğan hasada yaklaşıyor. ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|