![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
27 Temmuz 2014' den İç bahçemizden görüntüler; Kuzey sınırımız boyunca uzanan 210 cm yüksekliğindeki çardağımız (uzunluk 20 metre) Sağda 10 kök üzüm asması, 3 kök gojiberi, ara boşluklarda sırık domates dikili Solda 20 kök çalı fasulye, 5 kök metrelik kabak, ara boşluklarda yine sırık domates mevcut. ![]() Güneye doğru ilerlediğimizde, bir sıra mısır, bir sıra ayçiçeği, aralarında kavun ve karpuz, sonrasında iki sıra farklı çeşitlerden domates. ![]() İki sıra meyve fidanlarının arasında; Sağda süt mısır ve farklı çeşitlerden hıyar, solda yine süt mısır ve kol atan kabak çeşitleri var. ![]() Orta sıra oturak yerli domates, sağda biber, solda farklı çeşitlerden yine domates (bu sıraya biber dikmeyi planlamıştık. Çok ufak gözlü viyollerdeki biber fideleri zamanında şaşırtılmayınca, yeterince gelişemediler. Evdeki hesap çarşıya uymadı, bu sıra da domateslerin kısmetiymiş. ![]() Sağda baş soğan, solda cin mısır ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
27 Temmuz 2014' den Her yerinden dişi çiçek fışkıran, kendi-kendini dölleyen, çok verimli hibrit çeşitler karşısında, ticari olarak şansı olmasa da... ![]() Salatalık, ![]() Hıyar, ![]() Badem denince; ![]() İlk aklımıza gelen, geleneksel çıtır'ın yeri başka: Çengelköy (lezzet kraliçesi) ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
27 Temmuz 2014' den Birbirlerine "Kalk gidelim" diyen, iki kafadar... ![]() Epey bi açılmışlar. (Objektif yüksekliği 350 cm) ![]() Havan batsın. ![]() Kral bitkimizin boyu 315 cm. Çiçek tablasını (kalpak) oluşturmaya başladığından, artık daha fazla uzamaz. Ancak çok güçlü gelişip, her yaprak koltuğundan yeni sürgünler vererek; Tek kökteki rekolte rekorlarını alt-üst etmeye aday gözüküyor. ![]() Ah bir de; Bir numaralı konukçusu olduğun Canavar otlarını (Orabanj) bu kadar güzel ağırlamasan... ![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() ![]() ![]() ![]() Çok keyifli bir gezinti yaptım, emeğinize sağlık. Az biraz da kıskançlık yaptım sanki )Sevgiler, saygılar. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Sağlık, neşe, huzurla dolu nice güzel günler dilerim. Sevgiler, saygılar. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|