15-02-2012, 11:14
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-01-2009
Şehir: izmir/aliağa
Mesajlar: 5,567
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gülenmelek
İki saattir suçlu arıyorum ama nafile...
(Sazanlarımla beraberim yine bu gün, jetonları düşürmeye uğraşıyoruz beraberce  )
|
Neden bu kadar göz kırp  mışım diye merak ettim.  Hani güne başlar gibi sayfa da böyle başlayınca _ size teşekkür ederim_ her dosta göz kırp  mışım.
İnsanlar, daha doğrusu dostlar birbirinden etkilenirmiş. Birde böyle  başlasaydı...
Sazan ve jetonla bağlı değil; aslında sizinde bir suçunuz yok sevgili gülenmelek, galiba benimkisi öğrenilebilen davranış veya şartlı refleks; nasıl görüyorsam öyle gidiyorum. 
|
|
|