![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Hizmette sınır yoktur
Sevgili Acemi_caylak, (Grafiker arkadaşların affına sığınarak ) Logoda gerekli değişikliği yaptım. Millet elma kurdu sanıp, bunların ürettikleri ürün kurtlu herhalde derlerse karışmam. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Önceki logo çok güzelmiş, sevgili sarıcana bende katılıyorum kurt görüntüsü veriyor, uğur böceği doğallığın simgesidir zaten, solucana ne gerek var. Türkiyede solucan gübresinden üretim yapan bir elin parmaklarını geçmez, solucan gübresiyle üretilecektir diye bir iddiamızda yok. Yoksa varmı? Var olanlar gübre üretim miktarlarını açıklarlarsa bizde öğreniriz. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu.
|
[QUOTE=Lilium;805141]Önceki logo çok güzelmiş, sevgili sarıcana bende katılıyorum kurt görüntüsü veriyor, uğur böceği doğallığın simgesidir zaten, solucana ne gerek var. Türkiyede solucan gübresinden üretim yapan bir elin parmaklarını geçmez, solucan gübresiyle üretilecektir diye bir iddiamızda yok. Yoksa varmı? QUOTE] Tamamen katılıyorum. Solucan resminin logoda yeralması itici bir görüntüye sebep verebilir.Bu durumu birçok kişiye anlatamazsınız. Evet solucanların faydaları çok inkar etmiyorum. Ama kişisel fikrim solucan gübresi üretmeyede hiç taraftar değilim. Doğal ortamlarında solucanları görmek bana yeterli geliyor. Saygılar |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-02-2008
Şehir: istanbul-Gelibolu
Mesajlar: 1,829
|
UBYİ'nin Logo'sunu geliştirmek.
Alıntı:
Solucan varlığının kabulün de ülkemizin geri kalmışlığınıda ortaya koymaktadır, insanımız arıyı ve karıncayı kendi yaşam değerlerine erdem olarak gösterirken solucanın kabulsüzlüğü çağdaş anlamda geriliğimizide vurgulamaktadır. Bilim otoriteleri 1860 larda solucanın toprağın arısıdır diyerek bilimsel litaratüre karınca ve arıdan sonra solucanıda bu gurupta değerlendirmeyi çağdaş erdem olarak kabul etmişlerdir. 5000 yıl önce mısırlılar yılanı, bir şehrin logosu olarak kabul etmeleri ile, o şehir tıp biliminin gelişimini yılan'ın fizikselliğinden çıkarmalarıyla, bu gün modern tıp'ın da geliştiği o şehrin logosundaki iki yılanın simgesiyle kabul edilmektedir. Ülkemiz insanın çağdaş geriliğine ölçü getirmek gerekirse 5000 yıl önceki firavunlardanda geri olduğumuz ortaya çıkmaktadır, çünkü kırsal insanımız bu canlıyı gördüğü yerde can düşmanı ilan ederken, bu canlı türünüde doğadan silmenin aczi içinde barbarlığını sürdürmektedir. Bilimsellikte solucanın varlığı ile israilde solucan bayramı yapılmasının nedenleri araştırılırsa, tarımda israilin mucizelerinin sebebi solucanla açıklanacaktır, bu konuları öğrenmek insanın bilgeliğinide artırmaktadır Sayın Lilium arkadaşımızın, solucana yaklaşımındaki anlayış, bire bir anlattıklarımla özdeş olmaktadır, kendisinin idrakı bitkilerden öte bir anlayışının kabul süzlüğü içinde görülmektedir. Kendisini insafa davet ederek solucanı tanımaya yönelik yaklaşımlarıyla bu canlının topraklar üzerindeki önemini anlamaya davet ediyorum, ağaçlar net içinde bu konuda kaynak sayılacak bilgiler paylaşımlara açıktır. UBYİ içinde bulunmamızın sebebi temiz topraklarda temiz tarımla temiz besine ulaşmada solucan kültürü bizimi çin büyük bir fırsat yaratmaktadır, kıymetini anlıyarak bu canlıyı bu logoda belirtmek cesareti içinde olalım. Bu canlının logo içinde daha uyumlu bir biçimde gösterilmesi sağlanarak herkesin onayı alınabilir görüşündeyim, sevgilerimle. |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| baltaç, doğal çiçek balı, karakovan balı, meis balı, seksiyon balı |
|
|