![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Gül hanım, Çok güzeller gerçekten adeniumlarınız. Gelişimleride güzel. Yaprak ve gövde görünümleri canlı. Sanırım bunlarında kaktüsler gibi dormanciye girmesi gerekiyor. Umarım bu yıl çiçeklenme gerçekleşir. |
|
|
|
|
|