![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Kış dönemi olduğu için besin takviyesi vermenize gerek yok ama baharla birlikte düzenli besin takviyesine ihtiyaç duyacaktır. Birkaç sulamada bir dengeli herhangi bir hazır besin, gübre şerbeti ya da ev yapımı enzim kullanabilirsiniz. Alttan sulama yapmanızı önermiyorum, özellikle toprakta biriken tuzların yıkanması açısından saksı üstünden sulamanız daha doğru olacaktır. Sularken boncukların ıslanması da sorun değil, merak etmeyin zarar görmezler. |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|