agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Sukulent
(https)




Beğeni Düzeni1009Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-06-2012, 19:32   #1
Ağaçsever
 
penguenn's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-04-2011
Şehir: Manisa
Mesajlar: 42
Etrafındaki yavruları kadar küçükken diktiğim echeveriam nihayet açtı. Çok güzel...Sizlerle paylaşmak istedim

Eklenen Resimler
  
penguenn Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-06-2012, 19:15   #2
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Paylaşmadan duramadım. Renkler çok güzel!

Echeveria glauca


Name:  DSC07275.jpg
Views: 3079
Size:  38.8 KB



Name:  DSC07276.jpg
Views: 3033
Size:  31.8 KB



Name:  DSC07277.jpg
Views: 3419
Size:  28.4 KB



.

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-08-2012, 20:51   #3
Ağaçsever
 
penguenn's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-04-2011
Şehir: Manisa
Mesajlar: 42
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi penguenn Mesajı Göster
Etrafındaki yavruları kadar küçükken diktiğim echeveriam nihayet açtı. Çok güzel...Sizlerle paylaşmak istedim
Arkadaşlar Beni bu kadar sevindiren echeveriam; sürekli uyarmama rağmen eşimin "çok susuz kalmış" diyerek sürekli sulaması sonucu çürümeye başladı. Sonrasında yavruları ve yaprakları ayırarak dikmeye, yaşatmaya çalışsam da başaramadım. Çok üzgünüm((

selis ve Denizardacan beğendi.
penguenn Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026