![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Çizmeli Kedi, ben genelde alt yapraklardan alıyorum, üstten alınca bitkinin şekli de bozuluyor. Uzamasına gelince bilemeyeceğim, sukulent tecrübem pek yok ama ışık az gelince yapabilir diye tahmin ediyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|