![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 10-12-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 40
|
yuka!benimkide öyle, ama ben dikerken acemilik edip suyunu çok vermiş ve çiçeği de çok hırpalamıştım.ama köklerinden yeni aloe veralar çıkıyo.Tabi sen benim gibi sabırsız olup toprağı eşeleme.Ayrıca, suyu hiç sevmeyen bir çiçek... Sevgili Güler hanım sorunu cevaplayacaktır.ben sadece seni karşılmış oldum.... |
|
|
|
| Etiketler |
| aloe vera yetiştirmek, fide, tohum |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|