![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2013
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 461
|
son durum..
Güneşte kaybettiklerimden sonra yeni gelenlerin durumu.. Sayın Ritulan buyrun bunlar size ![]() Saksıyı hemen ayırmıştım , panik halde ayırma kararı alınca düzgün saksı da bulamadım, elimdekileri kullandım.. Şimdi bir daha nasıl değiştiririm, onu düşünüyorum.. Ayırdıktan sonra bir kayıp yok şimdilik, umarım bu şekilde devam ederiz.. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|