![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
3. ve 4. taşları çok beğendim. Tekin bey araştırmışsınızdır. Herhangi bir kayayı şekillendirerek de suiseki yapabiliyor muyuz ? ki siz bu işte ustasınız Yoksa doğadan bulduğumuz şekli ile mi sergiliyoruz her zaman? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|