![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-03-2009
Şehir: KARABÜK
Mesajlar: 175
|
Hocam100'den aldığım 2 orta boy dahliayı saksılara dikmiştim. Bugün bir tanesinin ilk filizi toprağının üzerine çıkmış. Diğeri de filizlenmiş ama henüz toprağının üstüne çıkmamış. Teşekkürler Hocam100. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| dahlia, geliştirilmesi, üretimi, yıldız çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|