![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2013
Şehir: silivri
Mesajlar: 325
|
sn.feslegen yumrumusunu bi elleyin bakayim yumusama var mi cünkü gördügüm kadariyla cok fazla sulamadan siklameniniz kökleri cürümüs olabilir. torf topragi biraz fazla su emer o yüzden ben olsan yeni toprak alip yeni topraga ekerdim ve altan sula yapardim yarim veya 1 bardak suyla 10-15 günde bir. suyu altan verdiginizde kökler o suyu emer lakin üsten verdiginiz de toprak suyu emer ve islak kalir. dedigim gibi yeni toprak alin ve o topraga gecirin siklamenlerinizi ve birakin biraz kendilerine gelsinler sulama falan yapmayin 7 gün boyunca. eger ki sulama yapmak istediginiz de parmaginizi topraga batirin ve bakin iyicene kuruysa sulama yapin altan. soguk yerlerde biliyorsunuz toprak cabuk cabuk kurumuyor o yüzden altan yapin biraz biraz. sevgilerimle Düzenleyen shenile : 29-12-2013 saat 10:17 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-09-2006
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 228
|
Alıntı:
Diğerlerinde yumuşama yok. Evde çiçek torfu var, şu çiçekçilerde satılanlardan onunla değiştirsem olur mu? Yoksa normal bahçe toprağı mı olacak? Bahçe toprağı derseniz da onu bulamam ki şimdi Sizce o en kötü olanda mantar olabilir mi, bi hastalık? Saksılarını da mı değiştirmeliyim? Yıkayıp dezenfekte etsem aynı saksıları kullansam olur mu? Balkonumda camekan yok,ama gömme balkon, biraz korunaklı. Burda geceleri don oluyor, saksılarını değiştirdikten sonra balkona koysam dayanır mı dona ? Kururuma bakmayın çok soru sordum.Sevgi ve saygılarımla... |
|
|
|
|
![]() |
|
|