agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni2852Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 31-05-2012, 20:41   #1
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Sn bcakmk 28., Soğanlı bitkileri , çoğaltmak, hele tohumdan çoğaltmak hiç de kolay değildir. bir bitkiyi 3-5 yıl hiç çiçek görmeden, sadece sabırla büyütmek, sonunda çiçek verecek bir soğan elde etmek bir amatör yetiştirici için uygun bir yol değildir. çünkü, amatör insan bir bitki ekip/diktiyse, doğal olarak onun çiçeğini görüp, keyif almak ister. senelerce onu bakıp-büyütüp, uğraşmak istemez diye düşünürüm. Ama tabi ki bunun da bir keyfi vardır, bir soğanlı bitkinin tohumdan çiçeğini görmek için çok uzun yıllar uğraşmanız gerekir. kolay gelsin.

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-06-2012, 01:11   #2
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 27-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 27
İlginize teşekkür ederim, gerçekten 3*5 yıl gözümü korkuttu.
Yukarıda da yazdığım gibi dayanamayıp gittim ypı marketlerden saksılı lilyum aldım çok güzel renkli , kokulu ve bol kandilli, bauhaus'tan 14.8 Tl'ye aldım bir saksıda 6*7 sap var ve orda bir sürü çeşidi var..
Tekzen'de de vardı ama onlar kokusuzdu, ordakilerin fiyatı da 9,90'dı.. Ayrıca tekzen'de soğanda satılıyordu 3,90 **** 4,90 olması lazım 3 adet vardı pakette, bana biraz ezilmiş gibi geldi..

bcakmak28 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-06-2012, 21:32   #3
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi bcakmak28 Mesajı Göster
İlginize teşekkür ederim, gerçekten 3*5 yıl gözümü korkuttu.
Yukarıda da yazdığım gibi dayanamayıp gittim ypı marketlerden saksılı lilyum aldım çok güzel renkli , kokulu ve bol kandilli, bauhaus'tan 14.8 Tl'ye aldım bir saksıda 6*7 sap var ve orda bir sürü çeşidi var..
Tekzen'de de vardı ama onlar kokusuzdu, ordakilerin fiyatı da 9,90'dı.. Ayrıca tekzen'de soğanda satılıyordu 3,90 **** 4,90 olması lazım 3 adet vardı pakette, bana biraz ezilmiş gibi geldi..
Ticari satılan liliumlardan ortiental liliumlar hafif kokuludur, asiatic liliumlar renkli ama kokusuzdur. uygun soğan dikerek de bitki elde edebilirsiniz. soğanlar 2-5 tl arası olmalı.

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:54.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026