![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu.
|
Sn bcakmk 28., Soğanlı bitkileri , çoğaltmak, hele tohumdan çoğaltmak hiç de kolay değildir. bir bitkiyi 3-5 yıl hiç çiçek görmeden, sadece sabırla büyütmek, sonunda çiçek verecek bir soğan elde etmek bir amatör yetiştirici için uygun bir yol değildir. çünkü, amatör insan bir bitki ekip/diktiyse, doğal olarak onun çiçeğini görüp, keyif almak ister. senelerce onu bakıp-büyütüp, uğraşmak istemez diye düşünürüm. Ama tabi ki bunun da bir keyfi vardır, bir soğanlı bitkinin tohumdan çiçeğini görmek için çok uzun yıllar uğraşmanız gerekir. kolay gelsin. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 27-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 27
|
İlginize teşekkür ederim, gerçekten 3*5 yıl gözümü korkuttu. Yukarıda da yazdığım gibi dayanamayıp gittim ypı marketlerden saksılı lilyum aldım çok güzel renkli , kokulu ve bol kandilli, bauhaus'tan 14.8 Tl'ye aldım bir saksıda 6*7 sap var ve orda bir sürü çeşidi var.. Tekzen'de de vardı ama onlar kokusuzdu, ordakilerin fiyatı da 9,90'dı.. Ayrıca tekzen'de soğanda satılıyordu 3,90 **** 4,90 olması lazım 3 adet vardı pakette, bana biraz ezilmiş gibi geldi.. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu.
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|