![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Cemosan67, Begonyanızın fotoğrafını gördüm. Çok güzelmiş; fakat cam güzeli konusuna eklemişsiniz . Bu tarafa taşımayı düşündüm ama nasıl yapacağımı bilemedim. Şeker begonya demişsiniz ;fakat ben onu yumrulu begonyaya benzettim. Gülşen Hanım'ın begonyasına benziyor sizinki de. |
|
|
|
|
|