![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-05-2008
Şehir: kocali
Mesajlar: 2
|
sevgili arkadaşlar benimde bir yumrulu begonyam var ve gözüm gibi bakmaya calısıyorum yaprak gelişimi çok güzel ancak çiçeklerini tam açamadan döküyor sebebi nedir yadımcı olurmusunuz. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|