![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-08-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,918
|
Bugünden itibaren 3-4 gün Burhaniye'deyim.Dayımın bahçesine,evinin çatısına,,saksılarına diktiğim frezyalarıda söktüm.,Kumlu bahçe toprağındada gelişimleri mükemmel olmuş.Sezonun frezyalara ait son görselini yarın soğanların temizliğini yaptıktan sonra sizlerle paylaşırım... |
|
|
|
|
|