![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben üst kabuğun biraz kalın olduğunu düşünerek hafiften kabuğu araladım ve ıslak pamuk arasına koydum. İki gündür duruyor, henüz bir hareket yok, umarım tohumu çürütmem. Herkes farklı yöntemler denemiş, bakalım çimlendirebilen kim olacak, deneyimlerimizi buradan paylaşmaya devam ederiz. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
kanayan kalpler
Ben de Mine Hanımdan aldığım tohumlardan ikisini 19.01.2009 tarihinde iki ayrı şişen tablete yerleştirip şişen tabletin üstüne bir tutam toprak serptim. Her gün fıf fıs ile su püskürtüyorum. Bekliyorum. Bakalım çimlenecek mi? Bu tohumun büyüyüp soğanlı br bitkiye dönüşeceğini düşünmek, bu gün için büyük bir hayal. Tüm arkadaşlara sabırlı bir bekleyiş dilerim. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|